Кошик
396 відгуків
Na Perine - постельное бельё и домашний текстиль
+380 (68) 627-16-83
Кошик

Повернення та обмін

Поверненню та обміну підлягають товари належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.


УВАГА!
 Уважно поставтеся до Вибору товару! Тому що, згідно з ГОСТ 31307:2005 PS1554-99 із змінами від 01.01.2007 «Білизна постільна. Загальні технічні умови», міждержавний стандарт поширюється на постільну білизну: підковдри, простирадла, наволочки, ковдри, подушки, наматрацники, рушники – ці товари відносяться до швейних виробів і не підлягають обміну та поверненню згідно з ЗУ «Про захист прав споживачів 

Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів у нашому магазині не підлягають поверненню та обміну.

   При отриманні товару кур'єрською службою доставки Ви маєте можливість перевірити замовлений товар, уважно оглянути упаковку, відповідність зазначених розмірів, комплектації та якості. Перевірка провадиться у присутності співробітника компанії, який видав товар (кур'єра).
   Відповідно до п. 21 Рекомендацій з продажу товарів за зразками (за описом, каталогом, альбомами товарів тощо), продавець зобов'язаний забезпечити покупців наочною та доступною інформацією про асортимент та ціни на товари, що пропонуються для продажу, їх споживчі властивості, гарантійні терміни. Ми на сайті розміщуємо фотографії товару, які у зв'язку з налаштуваннями вашого монітора можуть відображатися некоректно.  При зйомці товару іноді важко досягти 100% кольору. Невеликі розбіжності у відтінках можливі. Ми надаємо повний та точний опис товару.  

Якщо при отриманні та огляді посилки на пошті було виявлено виробничий шлюб, то посилку слід відразу повернути, а також відразу зателефонувати нам. Пересилання шлюбу здійснюється за наш рахунок. В інших випадках обміну та повернення немає.

Поверненню та обміну не підлягають такі товари належної якості:
- постільна білизна, рушники

- пір'яно-пухові вироби (ковдри, подушки тощо)


УВАГА!
Повернення чи обмін товару здійснюється за рахунок покупця!


При поверненні товару через поштові компанії ви повинні будете власним коштом сплатити вартість його пересилання та суму комісії за повернення коштів.

Якщо відправка буде здійснена за наш рахунок та вартість доставки та комісії за переказ коштів не буде сплачена вами, ми не зможемо забрати посилку та зробити заміну товару або повернення коштів до погашення вами транспортних витрат та комісії за переказ коштів.

Обмін або повернення товару здійснюється лише якщо він не використовувався, повністю збережено його товарний вигляд, упаковку, ярлики.

Для повернення або обміну товару Вам слід зв'язатися з нами по телефону та уточнити всі деталі повернення або обміну

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner